diumenge, 13 de desembre del 2009

Aquest blog serà de simple utilitat. No m'hi dedicaré plenament, si no que serà el meu racó, el meu espai per a quan el necessiti, on m'hi pugui esplaiar.

El títol, Quan el món dorm, fa referència al temps que dedico a altes hores de la nit, quan tothom dorm i el silenci és total i absolut, al meu món interior, a reflexionar i pensar el perquè de les coses que em succeixen, a recordar-les, buscar-ne mil solucions, treure'n conclusions...

I és que les nits són màgiques. El que s'arriba a reflexionar en un minut d'una nit, és immensament superior a un simple minut de dia. Els moments d'un dia els passem sense adonar-nos, els vivim a l'instant, molts cops no en sóm ni conscients, quedem totalment expostos al destí. La nit és diferent, totalment. Cada moment és controlat, i és que en aquest moment només hi interactues tu, ningú més. A més, la proporció del temps canvia desmesuradament. I és que els moments s'hi fan eterns. Els moments diurns passen de llarg, amb prou feines són perceptibles. Els de les nit es queden, entren totalment plens de sentiments, et xoquen, i a cops, creus que et maten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada